Heading
Add a sentence of overlay text to your image
Add a sentence of overlay text to your image
Het kan wel eens voorkomen dat u een bestelling retour wilt sturen. Wellicht omdat het product toch niet bevalt of misschien is er een andere reden is waarom u de bestelling toch niet zou willen hebben. Wat de reden ook is, u heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren/retourneren.
U krijgt dan het volledige orderbedrag van de geretourneerde artikelen gecrediteerd, is dit de gehele bestelling dan krijgt u ook de verzendkosten gecrediteerd. Let wel op de klarna kosten (betaalkosten) zullen niet worden gecrediteerd op de rekening deze zal u ten allen tijden zelf moeten voldoen. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa 7,25 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via retour@linnieswebshop.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.
Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is. Items mogen niet gedragen zijn of geretourneerd worden met vlekken, mocht dit wel het geval zijn dan kunnen wij uw retour niet verwerken.
Wilt u uw product ruilen? Dat is helemaal geen probleem. U kunt hiervoor contact opnemen met retour@linnieswebshop.nl. Wel draagt u zelf de kosten voor terugzending van het product.”
Ik heb een verkeerd bezorgadres doorgegeven!
Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We proberen dan de bestelling nog voor u te wijzigen.