RETOURNEREN

Wil je je bestelling retourneren?

Wat vervelend om te horen dat je niet tevreden bent met jouw bestelling. Het retourneren ervan is bij ons geen probleem! Je kunt jouw bestelling namelijk binnen 14 dagen na herroeping retourneren. Je krijgt dan het orderbedrag, via de door jouw gekozen betaalmethode retour gestort. Het artikel dient in originele staat geretourneerd te worden.

 

Hoe kan je retourneren?

1. Log in op je klant account met het e-mailadres waarmee je besteld hebt.

2. Geef aan welke items je wilt retourneren of ruilen en verstuur je aanvraag.

3. Wij beoordelen je retour binnen 1 werkdag. Je ontvangt een bevestiging als je retour goedgekeurd is. ( controleer ook je spam. )

4. Vul ons retourformulier volledig in en kies je favoriete verzendmethode.

Let op! is de mail niet aangemeld dan kunnen wij deze niet verwerken in het systeem.

 

Zodra je retour is goedgekeurd.

Vul ons retourformulier in en kies voor je favoriete verzendmethode. (let op zit er geen retourformulier bij dan kunnen wij niet zien van wie deze afkomstig is en kunnen wij de retour niet verwerken)

Voor het retourformulier Klik Hier (geen printer geen probleem doe even een briefje met je adres gegevens en ordernummer in de verzendzak erbij)

Als u dat gedaan heeft kan u uw pakketje retour sturen aan ons:

Linnies Fashion
Maria Margaretalaan 42
2157np Abbenes 




 

Retourkosten zijn voor eigen rekening. Wij zijn niet verantwoordelijk voor pakjes die niet bij ons aankomen. (bewaar altijd je track&trace.)

 

Retourneren en betaald met klarna?

Dat kan wel zullen er achter af € 1,25 verwerkingskosten in rekening worden gebracht.

 

Wat gebeurt er als je jouw retour hebt verstuurd?

Zodra wij jouw retour ontvangen en verwerkt hebben, brengen wij jou hier uiteraard via de mail op de hoogte over. Wanneer wij het product in goede en originele staat ontvangen hebben, zullen wij het verschuldigde orderbedrag binnen vijf werkdagen na ontvangst terugstorten, via de door jou gekozen betaalwijze.

Heb je een retour aangemaakt en nog niets van ons gehoord? Dit bekent dat de retour nog niet bij ons binnen is en vragen wij je om nog even geduld te hebben!

Wanneer je pakket bij ons geleverd is, zal uw retour worden beoordeeld.  We sturen je een bericht wanneer het retourpakket bij ons is verwerkt en u uw geld kan verwachten.

U krijgt dan het volledige orderbedrag van de geretourneerde artikelen gecrediteerd. De verzendkosten zullen niet worden gecrediteerd.

Bij een volledige retournering zullen de verzendkosten niet vergoed worden.

 

 

 

In sommige gevallen kunnen wij een product niet retour aannemen. Hieronder lees je welke producten helaas niet geaccepteerd worden als retour:

  • De artikelen zijn gedragen
  • De artikelen ruiken naar rook, eten of parfum.
  • Gewassen items.
  • Pas op met make-up! Wij nemen artikelen met make-up vlekken niet retour.
  • Je retourzending te laat door ons wordt ontvangen. 

 

Items die uitgesloten zijn van het retourproces:

  • Tien euro Toppers
  • TikTok Live item
  • Panty's
  • Oorbellen

Verkeerd product ontvangen?

Sorry, dat is natuurlijk niet de bedoeling! Neem zo snel mogelijk contact op met onze fantastische klantenservice door te mailen naar info@linnieswebshop.nl Zij staan voor je klaar en zullen het probleem meteen voor je oplossen. 

 

Wil je je bestelling omruilen?

Natuurlijk is het mogelijk om jouw bestelling om te ruilen. (mits het artikel in jou maat nog voorradig is) Je omruiling kun je snel en gemakkelijk aanmaken via je klant account, log in met het mail adres waarmee je hebt besteld. Via jouw account kan je aangeven welke items je wilt omruilen. Als je dit gedaan hebt kan je de aanvraag verzenden.

 

Ik heb een verkeerd bezorgadres doorgegeven!

Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We proberen dan de bestelling nog voor u te wijzigen.

 

     

    Mijn vraag staat er niet tussen

    Heb je nog andere opmerkingen of vragen over onze retourservice? Neem dan even contact met ons op via info@linnieswebshop.nl.