RETOURNEREN

Retourvoorwaarden

Het kan wel eens voorkomen dat u een bestelling retour wilt sturen. Wellicht omdat het product toch niet bevalt of misschien is er een andere reden is waarom u de bestelling toch niet zou willen hebben.

Wat de reden ook is, u heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren/retourneren. 

 

Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?

Vul ons retourformulier in en kies voor je favoriete verzendmethode. 

Het retourformulier heeft u ontvangen bij u bestelling.

Meld u retour aan op retouren@linnieswebshop.nl, geef hierbij aan uw ordernummer en wat u gaat retourneren(u krijgt hier geen reactie op terug). Als u dat gedaan heeft kan u uw pakketje retour sturen aan ons. Let op: is u retour niet aangemeld dan zal uw retour ook niet verwekt worden, meld u later alsnog de retour aan binnen de 14 dagen dan wordt uw retour verwerkt, valt het buiten de 14 dagen dan kunnen wij uw pakket niet meer verwerken.

Vervolgens retourneert u het pakket aan:

Linnies Fashion & Home
Maria Margaretalaan 42
2157np Abbenes 

 

Hoe lang heb ik om mijn bestelling te retourneren?

14 dagen na ontvangst van je pakketje. Zodra je de retour hebt aangemeld (je hoeft niet te wachten op reactie van ons), kan je het pakket versturen.

 

Wat gebeurt er wanneer ik mijn bestelling heb geretourneerd?

Wanneer je pakket bij ons geleverd is, zal uw retour worden beoordeeld.  We sturen je een bericht wanneer het retourpakket bij ons is verwerkt en u uw geld kan verwachten.

U krijgt dan het volledige orderbedrag van de geretourneerde artikelen gecrediteerd. De verzendkosten zullen niet worden gecrediteerd.

Als u een bestelling boven de 100euro gedaan heeft met gratis verzending, en deze zal later gedeeltelijke geretourneerd worden en dit bedrag komt dan onder de 100euro, dan zullen wij alsnog de verzendkosten in rekening brengen.

Bij een volledige retournering zullen de verzendkosten niet vergoed worden.

 

Hoelang duurt het voordat ik mijn aankoopbedrag terugkrijg?

Zodra we je retourpakket hebben ontvangen krijg je het aankoopbedrag uiterlijk binnen 14 dagen terug. We mogen wachten met terugbetalen totdat we de retour hebben ontvangen. Het bedrag wordt teruggeboekt op de rekening waar mee betaald is.

 

Wat zijn de kosten voor het retourneren van mijn bestelling?

Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa 7,25 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder.

Retourkosten Klarna.

Wanneer jouw order betaald is met klarna en deze geretourneerd wordt rekenen wij €1.25 aan verwerkingkosten. Dit zijn de retourkosten van KLARNA die wij ook hanteren bij een retour.

Welke producten kan ik niet retourneren?

Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.

Wij nemen artikelen niet retour indien:

  • De artikelen zijn gedragen
  • De artikelen ruiken naar rook, eten of parfum.
  • Gewassen items.
  • Pas op met make-up! Wij nemen artikelen met make-up vlekken niet retour.
  • Je retourzending te laat door ons wordt ontvangen

Vanwege hygiënische redenen zijn deze producten uitgesloten van onze retourservice:

  • Haaraccesoires 
  • Sieraden
  • Shapewear
  • Sokken en panty
  • Badkleding

De volgende producten zijn ook uitgesloten van onze retourservice:

  • Op maat gemaakte of gepersonaliseerde producten.
  • Cadeaubonnen en -kaarten.
  • Live sale producten en van de mega kortingsactie!

Ik heb een verkeerd bezorgadres doorgegeven!

Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We proberen dan de bestelling nog voor u te wijzigen.

Nog wat andere belangrijke informatie over een retourzending:

  • Je bent ten alle tijden zelf verantwoordelijk voor een retourzending. Bewaar altijd goed de track en trace code van je retourpakket totdat je van ons een bevestiging hebt ontvangen dat je retour in goede orde bij ons is aangekomen.
  • Geeft de track en trace aan dat wij jouw retourzending hebben ontvangen dan kan het nog uiterlijk 14 werkdagen duren voordat je retour verwerkt wordt

Mijn vraag staat er niet tussen

Heb je nog andere opmerkingen of vragen over onze retourservice? Neem dan even contact met ons op via info@linnieswebshop.nl.