1. AANMELDEN

MELD JE RETOUR AAN RECHTS BOVEN OP HET POP ICOONTJE

2. INPAKKEN/VERZENDEN

Pak je items. Ga naar een PostNL of DHL punt en schaf daar een verzendlabel aan. Vergeet niet om het oude verzendlabel van het pakket te verwijderen.

DOWNLOAD RETOUR FORMULIER

VEEL GESTELDE VRAGEN

1. Log in op je klant account (ook als je geen account hebt aangemaakt) met het e-mailadres waarmee je besteld hebt.

2. Geef aan welke items je wilt retourneren of ruilen en verstuur je aanvraag.

3. Wij beoordelen je retour binnen 1 werkdag. Je ontvangt een bevestiging als je retour goedgekeurd is. ( controleer ook je spam. )

Je retour dient binnen 14dagen weer retour te zijn bij ons. Daarom kan je de retour allen binnen 10 dagen aanmelden anders zijn de 14dagen niet meer haalbaar.

4. Vul ons retourformulier volledig in en kies je favoriete verzendmethode.

Let op! is de mail niet aangemeld dan kunnen wij deze niet verwerken in het systeem.

Vul ons retourformulier in en kies voor je favoriete verzendmethode. (let op zit er geen retourformulier bij dan kunnen wij niet zien van wie deze afkomstig is en kunnen wij de retour niet verwerken)

Let op: Je retour moet binnen 14dagen weer bij ons retour zijn wij houden rekeningen met de datum dat het bij jouw geleverd is. Dus meld jij je retour aan op de 13de dag dan gaat het niet lukken om deze binnen 14dagen bij ons binnen te hebben en kan jouw retour ook niet verwerkt worden.

Als u dat gedaan heeft kan u uw pakketje retour sturen aan ons:

Linnies Fashion

Maria Margaretalaan 42

2157np Abbenes 

Retourkosten zijn voor eigen rekening. Wij zijn niet verantwoordelijk voor pakjes die niet bij ons aankomen. (bewaar altijd je track&trace.)Voor het retourneren van de bestelling zijn de kosten voor eigen rekening.  Wanneer je meer dan 3 items retourneert, betaal je per item €0,99 extra.

Heeft u via Klarna betaald worden er altijd nog €1,25 verwerkingskosten achteraf in rekening gebracht

Zodra wij jouw retour ontvangen en verwerkt hebben, brengen wij jou hier uiteraard via de mail op de hoogte over. Wanneer wij het product in goede en originele staat ontvangen hebben, zullen wij het verschuldigde orderbedrag binnen vijf werkdagen na ontvangst terugstorten, via de door jou gekozen betaalwijze.

Heb je een retour aangemaakt en nog niets van ons gehoord? Dit bekent dat de retour nog niet bij ons binnen is en vragen wij je om nog even geduld te hebben!

Wanneer je pakket bij ons geleverd is, zal uw retour worden beoordeeld.  We sturen je een bericht wanneer het retourpakket bij ons is verwerkt en u uw geld kan verwachten.

U krijgt dan het volledige orderbedrag van de geretourneerde artikelen gecrediteerd. De verzendkosten zullen niet worden gecrediteerd.

Bij een volledige retournering zullen de verzendkosten niet vergoed worden.

Natuurlijk is het mogelijk om jouw bestelling om te ruilen. (mits het artikel in jou maat nog voorradig is) Je omruiling kun je snel en gemakkelijk aanmaken via je klant account, log in met het mail adres waarmee je hebt besteld. Via jouw account kan je aangeven welke items je wilt omruilen. Als je dit gedaan hebt kan je de aanvraag verzenden.

In sommige gevallen kunnen wij een product niet retour aannemen. Hieronder lees je welke producten helaas niet geaccepteerd worden als retour:

  • Alle items, inclusief sale items, dienen binnen 14dagen geretourneerd te worden. Bestellingen die buiten de retourtermijn van 14 dagen vallen, worden niet retour genomen.
  • De artikelen zijn gedragen
  • De artikelen ruiken naar rook, eten of parfum.
  • Gewassen items.
  • Pas op met make-up! Wij nemen artikelen met make-up vlekken niet retour.
  • Er wordt geen was garantie gegeven. Ontstane problemen na het wassen zijn op eigen risico

Items die uitgesloten zijn van het retourproces:

  • Tien euro Toppers
  • Magazijn opruiming
  • TikTok Live item
  • Panty's
  • Oorbellen